14 Aralık 2016 Çarşamba

‘Bir zulme engel olamıyorsanız, onu herkese duyurun’ Hz. Ali




Bu, insanlığın öldüğüne dair bir videodur.




Vicdan: Kişiyi kendi davranışlarıyla ilgili olarak bir yargıda bulunmaya yönelten, kişinin kendi ahlak değerleri üzerinde dolaysız ve kendiliğinden yargılama yapmasını sağlayan, kişiye doğruyu ve iyiyi yapma yükümünü de yükleyen içsel güç.

Merhamet: Bir kimsenin veya bir başka canlının karşılaştığı kötü durumdan dolayı duyulan üzüntü, acıma.

Allah’ım bizlere vicdan ve merhamet ver. 


Allah’ım bizleri vicdan ve merhametten yoksun olanlardan koru.




8 yorum:

  1. Bu güzel dileyişlerin hepsine de "Amin".
    Acı görmekten çok yorgunuz her yanda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok acı.. yaşadığım için utanıyorum.

      Sil
  2. Amiin. Rabbim kolaylık versin. Bu zulmü bitirsin.

    YanıtlaSil
  3. Vicdan en büyük hapisanedir, vicdan azabı ise en acı mahkumiyet. Ama artık vicdan öldürüldü katilleri ortalıkta ellerini kollarını sallaya sallaya geziyorlar. Vicdanı olan herkesin başı sağolsun 😢😔

    YanıtlaSil
  4. Amin Yağmur'um. Çok üzüldüm ben, hiç bu sene kadar bu kadar çok üzülmemiştim. Vicdanlar sanki işlemez oldu kızım :(((
    Bak yine bir postunu kaçırmışım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun Ece abla benim postumdan dost olmaz gibi saçma bir şakayla güldüreyim seni:) Bari sen gül.

      Sil