15 Mayıs 2016 Pazar

.....

Durup dururken...
Durup dururken....

FEDA...

Neden?

................

Rüyamda gördüm, lanet olası kadını ne zaman görsem rüyamda, böyle oluyor..

FEDA...

Günün en güzel yanı filiz veren domates...

Yine, yine, yine başa dönmek...

FEDA...

Başım ağrıyor, ağrı kesicilerin içeriğini mi değiştirdiler? Kar etmiyor ilaç...

Televizyonun sesi bastıramıyor kafamdaki sesleri, gitgide yükseltiyorum sesi...

Kalbim gümgüm...

Yada..

FEDA...

İhtimaller, ihtimaller, ihtimaller....

Kalp ağrısı...

Mutluluk... İpi kopmuş bi uçurtma...

Gitgide yükselen ve gözden kaybolan...

FEDA...



22 yorum:

  1. Fazla düşünce zarardır diye okumuştum bir kitap sayfasında fakat kendinizi bu kadar samimi anlatmaniz aslında çok iyi asla dolmayin hep yazın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararlı gerçektende... Ben hiç faydasını görmedim. Yorumun için teşekkür ederim... Bir an olsun durdurdun kafamdaki sesleri..

      Sil
  2. Blog adı o kadar güzel ki... Hep bana bahar yağmurlarını hatırlatıyor. Hani her şeyi temizleyen, ortalığı pırıl yapan, toprak kokusunun hissedildiği o güzel, bereketli yağmurları. Otun, çiçeklerin, ağaçların özlediği suya doyduğu yağmurlar...
    Domatesin filiz vermesi sürpriz. Demek güzel değişimler başlıyor, bu bir işaret.
    İpi kopsa da uçurtma bana hep güzel şeyleri çağrıştırır; Özgürlük, rengarenk hayaller, güzellikleri yakalama...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel yazmışsınız yine.. Bu anlamsız düşüncelerden bile güzel çıkarımlar yapabilecek birilerinin varlığı umut veriyor kırgın düşüncelerime.. Umarım, gerçekten umarım ki güzel değişimlerin başlangıcıdır yazdığınız gibi.. Teşekkür ederim güç veren yorumunuz için. Sevgiler,

      Sil
  3. Kalemine sağlık ne güzel yazmışsın , bende bu aralar kafamdaki sesleri durdurmakta zorlansamda , renkleri soldurmamaya özen göstermeli insan , güçlü kalmalı , hayatın içinde bizi bekleyen çok fazla sürpriz var onları yakalamalı ve hayatın tadını çıkarmalı içimizdeki seslere inat..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Didemcim.. Yapmaya çalışıyorum yazdıklarını, beceremesem de deniyorum.

      Sil
  4. söyle küçük bir inceleme yaptım da blogun da hani analizim ne denli doğru çıkar bilmiyorum gördüğüm tek şey performans düşüklüğü tabi bu anlatımında değil anlatım aynı fakat bir bıkmışlık bunalmışlık kaçıp bir yerlere gitme isteği var gibi.. düşündüğüm gibiyse sürekli yaptığın ugraşları azaltacak veya unutturacak yeni bir uğraş bulmalısın sıfırdan hiç denemediğin birşey :)yazına gelcek olursak domates yetiştirmeyi çok severim özellikle kokusuna bayılırım :) ilaçlarıda boşa kullanıyorsunuz bırakın vicud acıya alışsın kendi kendini tedavi etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tespit. Uğraş bulmak şart.. Çünkü rutinde bir uğraş olmayışıdır belki bu şekilde bunaltan yada bunalımdan çıkamadığım için uğraşamıyorum birşeyle.. Domatese gelince fazla sardım buaralar kendisine.. Bir domatesin gelip beni kurtaracağı inancı yükseliyor..

      Sil
    2. Domates kurtarmazki kimse kimseyi kurtarmaz bnce kucuk degisikliklerle başlayip kndini yenilemelisin üzerindeki yükün hafifledigini hissedersin

      Sil
  5. Bu gibi durumlarda yazmayı çok öneriyorlar. Rahatlatıyormuş insanı. Bilmiyorum seni rahatlatıyor mu tabi de. Samimice duygularını paylaşman çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için.. Ben biraz umutsuz vakayım galiba yada hazımsız..

      Sil
  6. Hayır Yağmur.Umutsuz vaka değilsin.Düşünmeyi bilen ve kendinle yüzleşmeyi beceren birisin.Biliyorsun sıkıntılarımız benziyor seninle.Kaç yaşına geldim, insanın kendisiyle uğraşması değil, bir başkasıyla uğraşmasıdır asıl yorucu olan.Domateslerinin uğurlu geleceğine inanıyorum.Sevgiler kızım.Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Ece abla birşeyin uğuruna tutunma fikri de iyi gelir. Kafam bir dünya adeta kendimle uğraşmaktan, düşünmekten, sorgulamaktan çok yoruldum. Uykuya sığınıp uyusamda çoğu zaman uyandığımda kaldığım yerden devam etme düşünçesi bile sıkıyor artık. Çok konuştum kusuruma bakma, yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler,

      Sil
  7. Değiştirmediler ağrı kesicilerin içeriğini sadece bizim ağrılarımızı çoğalttılar zevk almak için. Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bunu hiç düşünmemiştim çok mantıklı.

      Sil
  8. melabaaaağ hoşgeldin ki blogumaaaa :) ne sesi yaaaa çok düşünmeseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende hoşgeldin deep :) Hangi ses??

      Sil
    2. Ha bak o susmuyo işte :)

      Sil
    3. anlıyom, baksanaaa, blogumda yeni bir yazıya başladım, iki bölüm oldu, bugün üçüncüyü yazcam, o sesle ilgili işte. tek ses nasıl yapabiliriz diye, bak yorumlarla gelişiyo, "ruh temizliği" başlıklı yazım yaaa :)

      Sil
    4. Hemmen bakıyorum.. Bende şimdi yeni yazımı yayınladım bi bakarsın o seslerden bir demet var:)

      Sil