10 Mart 2016 Perşembe

Sevgili okuyucular,

Öncelikle hiç tanımadığım insanların, yani sizlerin yazdıklarımı okuması, okuduklarını beğenip bir yerlerde varlık belirtisi göstermesi çok güzel.

Yazılarım hakkında sorulan sorulara cevap olması adına bu yazıyı yazma gereği duydum. Sorular genelde yazılarımın kurgu olup olmadığı yönünde, cevabım ise şu;

Yazılarım tamamen yaşadığım olayları yansıtıyor, o an ki ruh durumum neyse onu yazıyorum. Hayatın getirdikleri üzerine şekilleniyor yaşantım. Bunu da yazıya dökme ihtiyacı duyuyorum çünkü kendimi en iyi bu şekilde ifade ettiğimi düşünüyorum.

Bir diğer konu aşk üzerine yazdıklarım. Evet hayatımda biri var.. Zaten bu blogu da onun için açmıştım. Bir bakıma ona yazdığım mektupları yayınlıyorum. Blogun başlığından da anlayacağınız üzere ‘Sen Ben ve Hiç Kimse’ üzerine yazılarım. Yani onun ve benim dışımda olan her şeyi dışarıda tutma çabamın sonucudur belki de bu yazılar.

Böylesi güzel bir duygunun nasıl olup ta bu denli acı dolu satırlara dönüştüğünü merak edenlere cevabım ise şu; ilerleyen günlerdeki yazılarımı takip etmenizi öneririm. Zira okudukça nedenini daha iyi anlayacaksınız.

Evet bazı yazılarda sevgilimin bu satırları belki de okumayacağını yazdım.. Bunu, okumayacağını düşündüğüm için yazdım başka bir anlamı yok. Neden okumadığına yada neden okumadığını düşündüğüme gelince, sizler daha çok takip ediyorsunuz beni dolayısıyla bu cevabı siz daha iyi verirsiniz diye düşünüyorum.

Bir diğer konu mesleğim, hayır doktor değilim. Sadece tıbbi terimler konusunda biraz bilgim var. Tamamen ilgi alanım olmasından kaynaklanıyor..

Evet insanı iyi okuyorum. Genelde yanılmıyorum, hatta maalesef. Çünkü yanılmış olmayı tercih ettiğim durumlar gerçekten çok acı veriyor.

Evet hayal kırıklıklarım çok fazla.. nedenini bu yazıda tekrar anlatmama gerek yok sanırım.

Sevgilimi merak edenler var.. ben de neyini merak ettiğinizi merak ediyorum. Çünkü bu yazılar benim ona yüklediğim anlam üzerine yazıldı. Yazılmalı mıydı? Bunu inanın bende bilmiyorum.

Kitap yazmayı düşünüp düşünmediğimi soranlar vardı birde..

İnanın çok isterdim. Ama önce istediğim açıklıkta yazabilecek cesareti toplamam gerekir. Sonra neden olmasın?

Her şeyi yazsam baya bir gündem değiştireceğimi  düşünüyorum o yüzden önce cesaret gerek..

Niye kitap çıkarmıyorsun diyenlere de yanıt olabilmiştir umarım yukarıdaki satırlar.

Sanıyorum hepsi bu kadardı..

Unuttuklarım varsa hatırlatmanız yeterli yada başka sorunuz / öneriniz v.b. olursa ve paylaşırsanız sevinirim..

Sevgiler,








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder