8 Eylül 2013 Pazar

Bir laf nasılda çöreklenir oturur insanın içine..
Hava kapadı ve yağmur yağıyor. Tek iyi yanı bu. 
Dizi var tv de Fatih Harbiye.. Dizi değil felaketler silsilesi. 
Güzel şeyler anlatmak istiyorum. Mesela dünü...
Masumiyet Müzesi'ne gittik. Müzede en çok etkilendiğim sevdiği kadının içtiği binlerce sigaranın sergilendiği alandı. Küçük notlar alınarak saklanmış binlerce izmarit...
Çukurcuma'dan Galatasaray Lisesi'nin yan sokağında Urban isimli yerde asmaların altında oturup içtik. Değişik bir gündü.. Daha da ilginci eve dönüp uykuya yatınca oldu.. Seni ağlarken görünce, gitme derken... Gitmem ki...derken sen rüya görmüşken.
Bir yandan yazıp bir yandan tv kanallarına bakıyordum. Show Tv'yi bir açtım.. Bir Hülya Avşar, İbrahim Tatlıses filmi Ayşen :) aman ne sevindim ne sevindim. Şimdi onu izleyeceğim bakalım belki sonra yeniden yazmaya devam ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder