14 Ağustos 2013 Çarşamba

Vicdan uyur mu sandın???

Saatlerimiz 00:12 ve telefonum çaldı inanılır gibi değil. Yattığım yerden ışığı yanıp sönen telefonun yanına gittiğimde gördüm adını. Normalde hafta içi 22'de yatan kız gece yarısı beni arıyor. Bu imkansız gibi birşeyken pişmanlık uyutmamıştı... Bekle açarım salak diyerek yatağıma döndüm.. Bu seferde mesajlar gelmeye başladı.. Yarın akşam beni içmeye götürecekmiş güleyim bari... Acaba değil içmek ölecek olsam onunla su bile içer miyim?? Tabi ki cevap vermedim hiçbir mesaja... Ben bu satırları yazmaya devam ederken mesajlar gelmeye devam ediyor. Anlaşılan o ki yaptığının pişmanlığı bu gece onu uyutmayacak ve günlerdir sıcaktan uyuyamayan ben, bu gece rahatlamış olarak uyuyacağım.
Ara ara belki bulursun....

Birde ufak dileğim var hazır uyuyamıyorken bu gece bana yaptığı tüm haksızlıkların birbir aklına gelmesini diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder