13 Ağustos 2013 Salı

Lanet olsun içimdeki insan sevgisine...

Sevgilim,
Şimdi sen bana kızacaksın yine arabesk yine karamsar bir yazı diye ama hiç kızma çünkü çok sinirliyim ve yazmazsam çatlayacağım. Bana diyorsun ya insanlara şans ver hemen kestirip atma diye.. Gerçi sende biliyorsun hemen kestirip atmadığımı ama sen daha farklı bakıyorsun insanlara neyse uzatmayacağım konuya geliyorum. Salak ben, kalktım birisine bir şans vereyim dedim (kızın biri sen anladın onu) yine hayal kırıklığı yine hüsran. Bundan birkaç gün evvel çok yalnız olduğunu ve çok sıkıldığını söyleyen bu arkadaşa dedim ki beni niye aramadın gelirdim. Dedi ki 'gelmezsin diye demedim' bende ona dedim ki 'ne zaman çağırdın da gelmedim ayıp ya bari benim yerime düşünüp karar verme'. Baktım bunun üzerine yaptığını anladı ve yine yanaşmaya çalışıyor hadi dedim bu sefer geri çevirmeyeyim telafi etmeye çalışıyor. Bu sırada bana 'akşam bana gel' diyor falan iyi dedim geri çevirmedim. Ne oldu biliyor musun? Ben yoldayken mesaj geldi önce şaka yapıyor sandım. Emin olmak için aradım ne dedi biliyor musun? 'Dışarıda olacağım gelme' tabi şimdi böyle üstü kapalı yazıyorum ama sonra detaylıca anlatırım. Nasıl sinirlendim anlatamam. Peki dedim. Bu seferde diyor ki yarın konuşuruz yarın gelirsin. Konuşuruz deyip kapadım telefonu. Tabi kapadıktan sonra neler sayıyorum ben tahmin edersin. Ama bitti bir daha çok önemli birşey olmadıkça asla ama asla sıkıntıdan gebersem gitmeyeceğim. Hiç kızma bana çünkü haklıyım. Lanet olsun içimdeki iyi niyete, hep bu yüzden mağdur oluyorum ya oh iyi oluyor bana. Hala akıllanmadım halaaaaa... Yeter ya bende mi bir salaklık var? Sahi senin düşüncen çok önemli benim için neden böyle oluyor desene.. Neden iyi niyet gösterdikçe canımı acıtıyorlar?? O kadar sinirlendim ki annemle babama bile anlattım tabi birde küfrediyorum o sırada.. Annem dedi ki seni daha hoşgörülü görüyor insanlar o yüzden seni ekiyor, o yüzden seninle programını iptal ediyor... Belki de haklı ne dersin?? Ama hesap edilmeyen birşey var böyle durumlarda ben gerçekten çok üzülüyorum kalbim kırılıyor fazlasıyla neyse ya böyle işte.. Yazıpta rahatlamak istedim sadece. İyi ki varsın yoksa kime ne anlatırım...sen benim en iyi arkadaşımsın sen benim canımsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder