18 Temmuz 2013 Perşembe

Hiç özlememişim dönünce anladım..

Şimdi eve geldim. Bir haftalık rüya tatilimiz sona erdi. Tatilleri hep çok sevdim ama en sevdiğim tatiller seninle geçenler. Senin olduğun tüm zamanları seviyorum. Tatilimiz de bu zamanlardan biri oldu. Yola çıkışımızdan dönene kadar herşey öyle güzeldi ki. Bol bol seni izleme fırsatım oldu. Denize girerken, şezlongda uyurken, yürürken, konuşurken, yemek yerken, içerken, gazete okurken, köpeklerle konuşurken.... İzledikçe sevdim, seve seve izledim seni, sen uykudayken yüzünü de sevdim, duymasanda konuştum, sevdiğimi söyledim sana. Hangi birini demeli ki? Sabah yürüyüşümüzü mü, yan yana uzanmamızı mı? Seni güneşten korusun diye kremler sürerken sevmek için seni fırsat yaratışımı mı? Yoksa bacaklarını açıp denizde balık yakalayan çingene çocukları izleyip onlarla resim çektirmemizi mi? Güneşin doğuş ve batışını aynı noktadan izleyebileceğimizi düşündüğüm o yerde yemek yerken gelen kediye su döküp kaçırışımı mı? Pis teyzeyi, koca donlu kadını mı? Göbek tokuşturan, kıllarını yolan, bacağını açıp iskelede seksi tavırlar sergileyen Maraşlı adamları mı? Ön ve arka açık muhabbetine kattığın ilham verici yuvarlak kesilmiş donları mı? 10 TL yi kaptırdığımız lunaparkı soyma planı yaparken yan masada parayı verdiğimiz adamın oturuyor olmasını mı? Neyi anlatayım bilmiyorum ki? Çok güzeldi işte. Senin olduğun her yer, her zaman olduğu gibi çok güzeldi sevgilim. Bu güzel tatil için tekrar çok teşekkür ederim. Şimdi orada olsak ne yapardık diye düşünüyorum. Muhtemelen yeşilimde yemek yiyiyorduk. Sonra kalkıp sallana sallana yürür, döner odamıza gelirdik. Ben sırtına ilaç sürer birde öpücük kondururdum. Uzanır yanyana oyun oynardık. Sen olurdun yanımda daha ne olsun. Ne çabuk geçiyor zaman. Keşke elimde sihirli bir değnek olsaydı. Sen yanımdayken durdururdum zamanı. Allah'tan zihninde geri sarabiliyor insan. Durup durup başa almam bundan. Hep senli zamanları tekrar ediyorum. İşte böyle sevgilim. Biten tatilimizin ardından azda olsa yazmak istedim. Yazarak düşünmek, zihnimde tekrar etmek. Tekrar ederek döndüğümü unutmak çünkü ben seninkeyken hiçbirşeyi özlememişim dönünce birkez daha anladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder