20 Temmuz 2013 Cumartesi

Duran zaman mı?

Akşam yine erken yattım ve sabah 7'de kalktım. Ama uzun bir gün yaşamak istemediğimden tekrar yattım. Bu sefer 10'da uyandım. Ne kadar yatarsam yatayım uyuyamayacağımı anladığım için kalktım. Canım hiçbirşey istemediği için zorla kahvaltımı ettim. Bazen zaman duruyor adeta. Zaman öyle bir duruyor ki patlıyorsun sıkıntıdan. Birde fena bir huyum var böyle anlarda hiçbirşey yapmıyorum, yapamıyorum. Oysa başka birşeyle uğraşsam zaman geçecek ama yok ben yapamıyorum. Öylece durduğum bu anlarda kafamda dursa ne ala. Aksine kafam durmuyor oradan oraya düşüncelere sürükleniyor. İyi birşeyde yok bu düşüncelerde hep olumsuz hep sıkıntılı şeyler. İnsanlar hep hareket halinde, bir çoğu zamanı yakalama derdinde. Birşeyler sığdırmak günü doldurmak telaşında. Benim için saçma bu tür uğraşlar. Zamanı yakalama gibi bir telaşa girecek ne halim nede isteğim var. Bu satırları yazarken aklıma rüyamda seni gördüğüm geliyor. Biliyor musun insan en çok özlediğini görürmüş rüyasında. Bunca özlemesem böyle sık görmezdim ki. Acaba ne yapıyorsun? Spordan çıkmışsındır herhalde belki de hiç gitmedin geziyorsun. Bende senin aklına geldim mi bu satırları yazarken?? Ne yapıyor acaba diye geçirdin mi aklından? Tahminin zor olmaz aslında yaptıklarım belli. Yada yapmadıklarım mı demeliyim :) eski dizilerin tekrarı var onlara bakıyorum göz ucuyla. Saat bire geldi ve ben sıkıntıdan patlıyorum. İşte böyle sevgilim bir günü daha böyle ortaladım. Birde seni çok özledim. Belki seni görmek için yine yatarım bir uykudan diğerine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder