19 Haziran 2013 Çarşamba

.....


İçimden geçeni bir tek sen biliyorsun Allah'ım bir tek sen... 

16 yorum:

  1. 3 yılın özetini yapar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bir yorumla mı?

      Sil
    2. bilmem. içinden nasıl ne kadar geliyorsa

      Sil
    3. Savaş halinde ama hep bir istikrar içinde..
      Çokça endişeli,
      Zaman zaman haklı çıkmama söverek ama en çok kendime zarar vererek. Düşünerek durmadan düşünerek, bir o kadar dua ederek.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. zaman almadı mı senden daha verdiklerini

      Sil
    6. 3 yıl geçmiş ve hala aynı yerdesin sanki

      Sil
    7. Evet durumumu koruyorum.

      Sil
    8. peki nereye kadar? kendine sordun mu

      Sil
    9. Peki ben sorayım bunu düşündüren ne oldu? Hangi yazılar?

      Sil
    10. inan hatırlamıyorum. ama çok uzun bi yazıydı. bu gün genelde sendeydim. şimdi bile düşündüm de nasıl nerden geldim senin bloğuna onu bile hatırlamıyorum. sadece ilk yazdığın yazıya bakmak istedim ve merak edip sordum

      Sil
    11. Vesvese üzerineydi sanırım:) Benim anksiyetem var buda pek geçen bir rahatsızlık değil. Ara ara yokluyor. Korkularım, endişelerim çoktur. Zaman zaman azalır zaman zamanda dayanılması güç bir hal alır. Huy gibi birşey oldu artık. Dolayısıyla buna bakarak ruh durumumu koruduğum söylenebilir. Hayatıma gelince artılar var, farklılıklar var ama ben aynı benim. Vaktini ayırıp okumana çok sevindim. Teşekkür ederim.

      Sil
    12. rica ederim seni tanımak güzeldi. mutlu oldum :D

      Sil
  2. Hoşgeldin seni tanımakta güzel. Lakin bir sorum olacak ben seni takip ediyorum. Bu ikinci bir hesap mı onu anlamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karpuuz.blogspot.com ilki kuralldergi.blogspot du. adres değişti sadece.

      Sil