5 Mayıs 2013 Pazar

Sevgilime not...

Sevgilim,

Evden çıkarken sana not yazacaktım ama unuttum. Sonra aklıma burdan yazmak geldi. Şimdi birkaç notum var sana...

Bulaşık makinesini çalıştırdım. Sen geldiğinde yıkama bitmiş olur. İçindekilerin kirli olduğunu düşünüp sakın kirli birşeyler koyma.

Dün dolapta gösterdiğim ayakkabılarının durduğu yerden bir ayakkabını daha vermen için çıkarıp diğer ayakkabının yanına koydum. Ayakkabının burun kısmı dar olduğu için nasırını acıtabileceğini düşündüm. Ama yok ben giyerim vermeyeceğim dersen ayakkabılığa kaldırırsın.

Botlarını koyduğun yerden alıp, giyinme odasındaki dolabın telli raflarına yerleştirdim.

Yastıkları verilecek ayakkabıların yanına koydum. Tabi koymadan evvel salonda koltuklara koyup denedim nasıl duruyorlar diye ama güzel olmadı o yüzden onları verebiliriz.

Buz dolabında ve erzak dolabında tarihi geçen şeyleri attım. Buarada dolapta Voltaren varmış sakın gidip yenisini alma. Ve lütfen artık baharat, bisküvi v.b. Şeyler alma. Birsürü şey attım hem günah hem de çarpılacağız.... Hele ekmek... Yiyeceğin büyüklükte al lütfen dün aldığın ekmeği bugün gördüm resmen köy doyar.

Önümüzdeki 5 yıl içersinde suda eriyen aspirin almanı yasaklıyorum. Zaten maşallah eczanede aspirin stoğunu eritmişsin.

Kavanozdaki çiçekler ölmüş olduğu için onları da attım.

Papatyalarımın suyunu yeniden değiştirdim lütfen çiçeklerimize iyi bak.

Çantamda kulaklığın kalmıştı onu çamaşır sepetinin üzerine bıraktım.

Eğer siteden bu nasıl çöp kardeşim diye uyarı alırsan şaşma. Çünkü yine dağ gibi çöp çıkardım.

Şimdilik bu kadar aklıma birşey gelirse yine yazarım.

Unutmadan seni çok seviyorum sevgilimmmmmmm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder