25 Mart 2013 Pazartesi

Halamın tek erkek kardeşi olsa olsa dedem olur.

İşten eve dönüyorum ve en büyük zevkim olan uygun radyo istasyonunu bulma çabam bu sefer eve varmadan gerçekleşiyor. İbrahim Tatlıses'in şarkısına sesim yettiğince ki daha çok bağırarak eşlik ediyorum derken şarkı bitiyor ve sevimsiz sesiyle dj günün sorusunu soruyor.
Halamızın tek erkek kardeşi bizim neyimiz olur?
Ben bir sonraki şarkıyı beklerken başlıyor gelen cevapları tek tek okumaya.
Abim, eniştem, dayım,bacanağım veee dedem. Kopuyorum girdiğim gülme krizinden çıkacak gibi değilim. Devamı geliyor adının Ahmet Yıldırım olduğunu öğrendiğim bir kişi ısrarla eniştem olur diye mesaj atıyor. Dj delirmiş gibi durmadan aynı şeyi tekrarlıyor 'halamızın tek erkek kardeşi diyorum arkadaşlar cevap çok basit şaşırtmaca yok lütfen iyi düşünün' aralarda cevapları yeniden okuyor ve ısrarla ' eniştem olur' cevabını veren Ahmet Bey'e 'Ahmet bey eniştem cevabı yanlış lütfen mesaj atmayın' diye sitemde bulunuyor. Gülmem ağlamaya dönüşüyor deli gibi bağıra bağıra gülüyorum yanımdan geçen arabalara aldırmadan. Ve bir şarkı bölüyor gülmemi 'Hasret kaldım' bu kez sessizce eşlik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder